Palautukset ja hyvitykset

Kuinka palautan tilaukseni?

EU:n säännösten mukaisesti kaikkia tuotteitamme koskee 14 vuorokauden palautus- ja vaihtoaika poislukien hygieniatuotteet (kuten alusvaatteet).

Meidän missiona on olla turvallinen ja luotettava ostoskanava asiakkaillemme, joten sen vuoksi myös noudatamme kuluttaja-asiamiehen linjauksia virhevastuun osalta. Lue tästä lisää: https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/virhevastuu-ja-takuu-kulutustavaran-kaupassa/ 

  • 14 päivän palautusoikeus alkaa siitä hetkestä kun olet vastaanottanut tuotteen.
  • Palautettavien tuotteiden tulee olla ehjiä, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.
  • Huomaathan, että tavaran noutamatta jättäminen Postista ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen. Tavara tulee ensin noutaa Postista, ja palauttaa sen jälkeen palautusohjeiden mukaisesti.
  • Tilauksen voi myös perua ennen kuin se on ehditty postittaa. Tilauksen voi perua lähettämällä viestin asiakapalveluumme. Tällöin tilaus perutaan, ja rahat palautetaan pikaisesti. Jos tilaus on ehditty postittaa, ei tilauksen peruuttaminen ole mahdollista, mutta tuotteilla on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Noutamatta jätetyistä paketeista perimme edestakaiset postikulut asiakkaalta.
  •  Mikäli tuotteen myyntipakkausta ei ole avattu ja tuote on myyntikuntoinen, voidaan palautus tehdä rahapalautuksena. Mikäli myyntipakkaus on jo avattu, mutta pakkauksen sisältö on koskematon, eli tuote voidaan myydä vielä uutena toiselle asiakkaalle, palautus voidaan tehdä vaihtona toiseen tuotteeseen.

Lue alla ohjeet tuotteen palauttamisesta

  1. Täytä tilauksen mukana tuleva palautuskaavake. Kaavakkeen täyttämistä varten tarvitset tilaukseesi liittyvän tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen. Jos et löydä niitä sähköpostistasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua tekemään palautuksen. 
  2. Vie palautuspaketti mihin tahansa Postin toimipisteeseen ja säilytä saamasi kuitti palautuksesta. Tarkemmat ohjeet saat asiakaspalvelusta. Tärkeää! Valitse edullisin toimitusmuoto. Voimme korvata sinulle vain aiemmin maksamasi toimitusmaksun. 
  3. Saat meiltä kuittauksen, kun palautuksesi on vastaanotettu. 

Mikäli palautuksestasi on kulunut yli 3 viikkoa etkä vielä ole saanut meiltä sähköpostia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ja lähetäthän meille kuvan/kopion Postista saamastasi palautuskuitista.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat tiedon korvaavasta tuotteesta tai rahanpalautuksesta sähköpostiisi. Jos kyseessä on kaupanpurku ja rahanpalautus, maksetaan palautus tilillesi 2 viikon kuluessa palautuksesi käsittelystä.

Huomaathan, ettemme tarjoa palautuksille ilmaista kuljetusta, joten asiakkaan tulee maksaa lähetyskustannukset, ellei tuote ole viallinen. Mikäli tuote on viallinen, tarjoamme luonnollisesti sataprosenttisen hyvityksen tuotteesta sekä lähetyskustannuksista, tai lähetämme sinulle uuden tuotteen ilmaiseksi.